דגן: "אני יושב בקור הירושלמי על המדרכה מחוץ לביתו של ראש הממשלה"

    דוד לזר | צילום: דוברות המועצה האזורית שומרון 2 Comment on דגן: "אני יושב בקור הירושלמי על המדרכה מחוץ לביתו של ראש הממשלה"
    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלפי בני אדם השתתפו אמש (שני) בעצרת מחאה והקפות שניות מול בית ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים במחאה על פיגועי הטרור האכזריים בתקופה האחרונה.

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שיזם את האירוע אמר הבוקר ב'קול חי' כי בפגישתו עם ראש הממשלה בצאת החג הם לא הגיעו להסכמה  ודרש ממנו  להקים ישובים חדשים תגובה לפיגועים הקשים.

    על דברי נתניהו בפגישתו אמר הבוקר דגן ב'קול חי' כי "כל מה שאני יכול לומר, לא אצטט, לצערי התשובות שקיבלתי הותירו אותנו במחלוקת".

    לדבריו, "המצב עגום, ולכן אני יושב בקור הירושלמי על המדרכה מחוץ לביתו של ראש הממשלה. צריך לסגור את הכבישים הפלסטינים, לסגור את המחסומים, להקים יישוב חדש במקום הרצח, או לפחות לאשר בנייה ביישובים סמוכים כמו באיתמר", מנה דגן את דרישותיו מנתניהו.

    "אני נבחר ציבור וראש  מועצה, אני חייב לחזור לתושבים עם תשובות, עד שלא יהיו לי תשובות אני לא אחזור, אני כאן", הוסיף דגן.

    כחלק מצעדי המחאה גם ראש המועצה האזורית גוש עציון  דוידי פרל העביר הבוקר את לשכתו לירושלים מול בית ראש הממשלה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      טעות נתניהו לא יעשה כלום רק הקב"ה יעשה משהו כי זה קורבנות ציבור שניפטרים ביגלל העוונות של כולנו כדי לכפר עלינו מתי שיש בשמים יותר מידי קיטרוג-(הסתה) נגד עם ישראל ביגלל העוונות שלנו אז הקב"ה לא רוצה להחריב את כל ארץ ישראל אז הוא לוקח כמה קורבנות ציבור ע"י פיגועים וכדו' ואנחנו רואים את זה שבמידנות אחרות של גוים אין ככה פיגועים כי הקב"ה לא מחכה אפי' שהם יעשו חשבון נפש אבל מתי שהם לא עושים את מה שהם צריכים לעשות אז הקב"ה הופך להם את הארץ כמו שעשה בסדום (והיום רואים את זה ע'י רעידות אדמה וכדו') אבל פה הקב"ה לא רוצה להפוך את הארץ כי זו הארץ שלו וזה עם ישראל הקדושים וזה הבית של הקב"ה אז מתי שיש הרבה עוונות אז הקב"ה לוקח כמה אנשים אליו ומכפר על העוונות של עם ישראל ואז כך נמנעת השמדה של עם ישראל כי הקב"ה אוהב אותנו ומחכה לתפילות שלנו ושנחזור בתשובה ביגלל זה יש פיגועים ולא ביגלל נתניהו כל אחד אשם בזה וכל אחד צריך לעשות כצת חשבון נפש ולבדוק את המעשים שלו ואולי כך נמנע כמה פיגועם גדולים. בשורות טובות!!!

    2. 1

      כל הכבוד אם כולם היו פועלים כמוך המצב לא היה ממשיך ככה